Rovaniemen vertaistapaamiset

Tervetuloa mukaan Neuroliiton järjestämään Harvinaisten sairauksien verkkoluentoon Rovaniemen Kansalaistalon Väärti -kokoustilaan (Rovakatu 23) torstaina 27.2.2020 klo 16:30 – 19:45! Ei tarvita erillistä ilmoittautumista ja poistua voit oman aikataulusi mukaan vaikka kesken luennon. Luentotilaisuuden teemana ovat eurooppalaiset harvinaissairauksien osaamisverkostot. Ohjelmassa on puheenvuoroja eri yliopistosairaaloista sekä psykologin puheenvuoro omien voimavarojen vahvistamisesta.

Aloitamme klo 16:30 kahvittelulla ja luento alkaa klo 17:00. Tervetuloa katsomaan luentoa yhdessä ja vaihtamaan ajatuksia. Lisätietoja Eve 040 568 7551

Rovaniemen kerhotapaamiset joka toinen tiistai klo 17 -19 parillisina viikkoina

Potkurin Isomus-salissa (pääovesta käytävän päähän ja vasemmalle), Pohjolankatu 2, Rovaniemi

Kerho pidetään yhdessä Lapin Aivoyhdistyksen kanssa kanssa. Kerhoilloissa on alussa vapaata keskustelua ja kahvistelua (pullakahvit 2 e). Yleensä illan aikana on joku teema, esittely tai vieraita. Lopuksi on vapaaehtoinen arvonta (arpa 1 e)

Esteettömyys: pyörätuolilla on helppo päästä sisälle, ulkona on liuska ja oviaukot ovat leveät, sekä aukeavat seinänapilla. Invamopollakin pääsee, mutta liuskan kaarteet ovat tiukat. Ulko-ovea pitää auki joku jäsen ennen kerhoillan alkua.

Tervetuloa!

Muut tapahtumat ilmoitetaan nettisivulla, s-postitse, fb:ssa ja Uusi-Rovaniemen järjestöpalstalla.