Rovaniemen vertaistapaamiset

Kerhotapaaminen Lapin Aivoyhdistyksen kanssa tiistaisin 16.4. , 30.4, 14.5. ja 28.5 klo 17 Potkurin Isomus-sali (pohjolankatu 2.) Kerhossa pientä ohjelmaa ja pullakahvit 2€ ja arpajaiset 1€/arpa. Voit tuoda halutessasi arpajaisiin jotain pientä. Tervetuloa mukaan!

Ulkoilutapahtuma Invalidiyhdistyksen kanssa to 28.3. klo 13-17 Olkkajärven kalastus- ja metsästysseuran Omeka-majalla (Olkkajärventie 299) Ohjelmassa mm. pilkkimistä, frisbeegolfia, tulistelua sekä sisä- ja ulkopelejä. Tarjolla hernekeittoa, lettuja ja kahvit. Laavulla makkaranpaistomahdollisuus, ota omat makkarat mukaan. Omavastuu 5e/hlö. Maksu paikan päällä käteisellä.  Ilmoittautuminen viim. 24.3. mslappi@gmail.com  tai Minna 040 519 8060.

Linturetki ja koko perheen ulkoilutapahtuma Rovaniemen Vikajärven esteettömällä luontopolulla su 12.5. klo 14. Paikalla Lapin lintutieteellisestä yhdistyksestä Ismo Kreivi, jonka johdolla teemme kierroksen polulla ja kuulemme kevätmuuton edistymisestä. Makkaranpaistoa laavulla. Kokoontuminen Vaattunkikönkään portilla klo 13.30. Lisätietoja ja ilmoittautuminen 6.5. mennessä Leena Neitiniemi-Upola 040 5610053.

Kansainvälistä Maailman MS-päivää vietetään ti 28.5. Pidämme infotilaisuuden Rovaniemellä Revontulikeskuksessa klo 14-17. Jaossa esitteitä ja ohjelmassa pyörätuolitanssiesitys. Tervetuloa!

Tervetuloa kaikki MS:n tai muun neurologisen sairauden kanssa elävät, tule vaihtamaan kuulumisia toisten vertaisten kanssa.

Kevään muut tapahtumat ilmoitetaan nettisivulla, s-postitse, fb:ssa ja Uusi-Rovaniemen järjestöpalstalla.