Rovaniemen vertaistapaamiset

Kerhotapaaminen Lapin Aivoyhdistyksen kanssa ti 5.2. klo 17 Potkurin Isomus-sali (pohjolankatu 2.) Vapaata keskustelua ja pullakahvit 2€ ja tämän jälkeen fysioterapeutti MInna Korhonen kertoo fatiikista. Arpjaiset 1€/arpa. Voit tuoda mukanasi arpajaisiin jotain pientä. Tervetuloa mukaan!

Roin vertaistapaaminen ke 20.2.2019 klo 18 -19.30 Neuvokkaan Väärtissä (Kansankatu 8) Voice massage – terapeutti Katri Puputti kertomassa VoiceMassage-terapiasta. Terapian tavoitteena on helpottaa hengityksen, äänentuoton ja purennan alueen lihasten jännitystiloja. Arvotaan terapiaan lahjakortti. Kahvitarjoilu. Tervetuloa!

Harvinaisten sairauksien päivän verkkoluentotilaisuus ja vertaistapaaminen
to 28.2.2019 klo 17-20 Neuvokkaan Kammarissa (Kansankatu 8, 2.krs)
Voidaan kuunnella luentotilaisuutta ja keskustella siinä samalla porukan toiveiden mukaan. Kahvitarjoilu.Katso luennon ohjelma : http://tapahtumat.neuroliitto.fi/tapahtumat/harvinaisten-sairauksien-paiva/ Lisätietoja Minna p. 040 519  8060

Ahaa – aivotreeniä yhdessä torstaisin klo 14.00 -15.30 Neuvokkaan Hanhi-tilassa
Ryhmässä harjoitetaan aivoja rennossa ilmapiirissä Ahaa! tehtävien avulla. Mukaan mahtuu 6 hlöä ja ryhmä kokoontuu 6 kertaa ajalla 14.3 -18.4.
Jos kiinnostuneita tulee enemmän, voimme ottaa toisen ryhmän myöhemmin. Tapaaminen aloitetaan aina kahvistelemalla ja juttelemalla, jonka jälkeen siirrytään aivojumppaan.
Tervetuloa mukaan! Ilmoittautumiset ja lisätietoa Marja-Leena Mäenalanen p.040 502 6004

Tervetuloa kaikki MS:n tai muun neurologisen sairauden kanssa elävät, tule vaihtamaan kuulumisia toisten vertaisten kanssa.

Kevään muut tapahtumat ilmoitetaan nettisivulla, s-postitse, fb:ssa ja Uusi-Rovaniemen järjestöpalstalla.