Rovaniemi

Soveltavan liikunnan ryhmät

Ryhmät ovat maksuttomia eikä ilmoittautumista vaadita, ellei ryhmän kohdalla niin erikseen mainita.

Keilaus maanantaisin klo 14 – 15 Santasportin keilahalli, Hiihtomajantie 2. Omavastuu 5 €. Vuoro omatoiminen, kaupungin liikuntapalvelujen järjestämä ja avoin kaikille erityisyhdistysten jäsenille.

Vire Lavis-lavatansseja istuen kotimaisen tanssimusiikin tahtiin tiistaisin 5.11. alkaen klo 12-13 uimahalli Vesihiiden musiikkiliikunta-salissa. Lavis toteutetaan istuen ja/tai tuolia apuna käyttäen. Tanssit ovat humppa, valssi, tango, polkka, salsa ja rock. Sopii kaikille ikään tai kuntoon katsomatta. Lisätietoja Tarja Hänninen 0400 843 514. Ryhmä on kaupungin liikuntapalvelujen järjestämä ja avoin kaikille erityisyhdistysten jäsenille

Joogaryhmä keskiviikkoisin 12.15 – 13.45, Vesihiiden musiikki-liikuntasalissa. Omavastuu 40€. Joogaryhmä toimii yhdessä Invalidi-, Reuma- ja Kipu-yhdistysten kanssa. SYYSKAUSI-2019 PERUTTU ohjaajan sairastumisen vuoksi, jooga pyritään jatkamaan keväällä-20. Lisätietoa Harri Laiho 0400 456 015.

Pyörätuolitanssia keskiviikkoisin klo 17.30 – 19.30 os. Lapinkatu 1. ( B-ovi, Lapin muistiyhdistyksen vieressä) Ovi avoinna klo 17.15 alkaen. Lisätietoja 040 5687551 /Eveliina. Tervetuloa mukaan myös pystytanssijat!

Kuntosalivuoro Keltakankaan kuntosalissa 15.8. alkaen perjantaisin 12-14. Vuoro on yhteinen Rovaniemen Invalidien kanssa.

Ratauintivuoro sunnuntaisin klo 10–11 uimahalli Vesihiidessä. Rata on varattu Invalidi- ja Neuroyhdistyksen jäsenten käyttöön.  Laita nimesi kassalla olevaan invalidiyhdistyksen vihkoon uimaan tullessasi. Vuoro on omatoiminen, paikalla ei uintivalvojaa. Voit ottaa avustajan/läheisen mukaan.

Istumalentopallo sunnuntaisin klo 17 – 19 Ounasvaaran koulun iso sali, Ounasvaarantie. Yhdyshenkilö Leena Rusanen puh. 041 – 4337458. Ryhmä on kaupungin liikuntapalvelujen järjestämä ja avoin kaikille erityisyhdistysten jäsenille

Teemme yhteistyötä Lapin Aivoyhdistyksen ja Rovaniemen reumayhdistyksen kanssa, joten voit osallistua myös heidän ryhmiin.

Lapin Aivoyhdistys:

– allasjumppa keskiviikkoisin klo 15:00 – 15:45 uimahalli Vesihiidessä
– tuolijumppaa tai muuta liikuntaa torstaisin klo 13:00 – 14:00 uimahalli Vesihiiden Mu-Li salissa
– molemmissa omavastuu 3e/kerta
– lisätietoja Marja-Leena Laiho 0400 691 924 ja https://lapinaivoyhdistys.aivoliitto.fi/toiminta/

Rovaniemen Reumayhdistys:
– tuolijumppaa to klo 15 -16 Vesihiiden muli-salissa. 2€/kerta maksetaan paikan päällä.
– boccia-vuoro tiistaisin klo 12-13 Vesihiiden muli-salissa. Ilmainen.
– lisätietoja Kaisa Mattila p. 040 833 4797