Rovaniemen liikunta-asiat!

Rovaniemen liikunta-asioita 2022 syksyllä

Rovaniemen kaupunki järjestää yhteisiä vuoroja seuraavasti; Syyskausi 2022

Keilaus
maanantaisin klo 14 – 15 ajalla 5.9. – 12.12.2022. Omavastuu 5 €. Omatoiminen vuoro.

Istumajumppaa musiikin tahtiin
tiistaisin klo 11.30 – 12.30 uimahalli Vesihiiden muli-sali, Nuortenkatu 11. Toiminta alkaa ti 13.9. ja jatkuen 13.12 asti. Maksuton. Tunti soveltuu henkilöille, joilla on sairauden, vamman tai muun syyn vuoksi toimintakyvyn rajoituksia. Tunnit toteutetaan pääosin istuen ja/tai tuolia apuna käyttäen.

Istumalentis
sunnuntaisin klo 17 -19 Ounasvaaran peruskoulun isosali. Alkaa syyskuun alussa. Maksuton. Lisätietoja ryhmän ohjaajalta Leena Rusanen puh. 041 – 4337458.

Ammunta
tiistaisin 6.9. alkaen klo 14 – 17. Osoitteessa Alakorkalontie 5 (Ysitien Auton ja LVI Kempin välissä). Ei ennakkoilmoittautumista. Maksuton. Harjoittelu käsittää mm. ilmakivääri – ja ilmapistooli ammunnan perusteita ja aseen käsittely. Lisätietoja; Kari Nevala puh. 040 5624893, Pauli Pyykkö puh. 0400 444837. Tervetuloa!

RoVaKa tiedottaa: useilla RovaKan jäsenyhdistyksillä on liikunta-ryhmiä, joihin muiden yhdistysten jäsenet ovat tervetulleita, esim.
Vire-lavis, tuolitanssi tiistaisin klo 11:30 – 12:30
Jooga keskiviikkoisin klo 13-15 1.9.21 alkaen. Lisätietoja Rovaniemen Invalidit Tarja 0400 843 514
Tuolijumppa torstaisin klo 16 -17, maksu 2 €/kerta, lisätietoja Rovaniemen Reumayhdistys Kaisa 040 833 4797

*******************************************************