Helmikuun tapahtumat

Kerhotapaaminen Lapin Aivoyhdistyksen kanssa ti 5.2. klo 17 Potkurin Isomus-sali (pohjolankatu 2.) Vapaata keskustelua ja pullakahvit 2€ ja tämän jälkeen fysioterapeutti MInna Korhonen kertoo fatiikista. Arpjaiset 1€/arpa. Voit tuoda mukanasi arpajaisiin jotain pientä. Tervetuloa mukaan!

Pyörätuolitanssia ke 6.2.alkaen klo 17.30 – 19.30 os. Lapinkatu 1. ( B-ovi, Lapin muistiyhdistyksen vierestä) Olen ovea avaamassa 17.15 alkaen. Lisätietoja 040 5687551 /Eveliina. Tervetuloa mukaan myös pystytanssijat!

Roin vertaistapaaminen ke 20.2.2019 klo 18 -19.30 Neuvokkaan Väärtissä (Kansankatu 8) Voice massage – terapeutti Katri Puputti kertomassa VoiceMassage-terapiasta. Terapian tavoitteena on helpottaa hengityksen, äänentuoton ja purennan alueen lihasten jännitystiloja. Arvotaan terapiaan lahjakortti. Kahvitarjoilu. Tervetuloa!

Sodankylän vertaisryhmä ke 20.2. klo 18–20 Järjestökeskus Kitisellä (Jäämerentie 19)
Aihe on vapaa, tervetuloa vaihtamaan ajatuksia ja kahvittelemaan!

Harvinaisten sairauksien päivän verkkoluentotilaisuus ja vertaistapaaminen
to 28.2.2019 klo 17-20 Neuvokkaan Kammarissa (Kansankatu 8, 2.krs)
Voidaan kuunnella luentotilaisuutta ja keskustella siinä samalla porukan toiveiden mukaan. Kahvitarjoilu.Katso luennon ohjelma : http://tapahtumat.neuroliitto.fi/tapahtumat/harvinaisten-sairauksien-paiva/ Lisätietoja Minna p. 040 519 8060

Ahaa – aivotreeniä yhdessä torstaisin klo 14.00 -15.30 Neuvokkaan Hanhi-tilassa
Ryhmässä harjoitetaan aivoja rennossa ilmapiirissä Ahaa! tehtävien avulla. Mukaan mahtuu 6 hlöä ja ryhmä kokoontuu 6 kertaa ajalla 14.3 -18.4.
Jos kiinnostuneita tulee enemmän, voimme ottaa toisen ryhmän myöhemmin. Tapaaminen aloitetaan aina kahvistelemalla ja juttelemalla, jonka jälkeen siirrytään aivojumppaan.
Tervetuloa mukaan! Ilmoittautumiset ja lisätietoa Marja-Leena Mäenalanen p.040 502 6004